onsdag den 7. september 2011

Evaluering.

Jeg mødte ind på vagten her til middag i dag, som jeg plejer og gøre. Min kaptajn fortæller mig at han har evalueret mig i samråd med bemandings afdelingen inde på rederiet.

Han mener at jeg er initiativrig og beslutningsdygtig og selv søge svar på mine spørgsmål, derfor mener han, at fra næste tur skal jeg begynde og trænes op til og skulle være Overstyrmand, han mener så at det ikke skader noget at gå 1. styrmand en eller 2 ture endnu før jeg forfremmes. 

Så snak om og få gåsehud lige fra vagten starter i dag, forfremmelse på bedding allerede, men okay, det var så også min plan selv og begynde og lave overstyrmandens jobs så jeg selv var klar til jobbet.

Nå men glædelig go Onsdag :-)

3 kommentarer:

  1. Du er ikke ene om at få gåsehud. Flot gået :-)
    Hilsen mor

    SvarSlet
  2. Det er da rigtigt flot skat, og som mor skriver det er ikke kun dig dår får gåsehud, er stolt af dig.. Kys Sara

    SvarSlet