torsdag den 1. september 2011

Foreslag til gulv i stue/køkken/gang

Billedet ovenfor viser gulvet lagt uden farver, billedet viser, planker over det hele også i køkkenet, man kan måske ligge lakeret gulv i køkkenet men af samme planke og så olieret i resten af stuen.

Billedet ovenfor viser plankerne lagt på en anden måde, igen lige som det første billede kan man måske ligge lakeret gulv i køkkenet

Billedet ovenfor viser gulvet lagt på en ny måde, stadig med samme spil rundt langts vægene/kanterne men med en skillelinje mellem stue og spisestue

Billedet ovenfor viser noget jeg kom til og tænke på at man kunne lavet et spil foran døren ud til teressen men det blev ikke helt pænt.

Billedet viser hvor jeg i køkkenet har tegnet tern som symboliserer klik fliser lige som hjemme på plantagevej.

Billedet ovenfor viser fliser i køkkenet lige som på Plantagevej og så med planke gulv i resten

Billedet viser ovenfor plankegulvet lagt Med farver (Ja i paint så tog det sin tid og male) igen med samme spil langs væge/kanter og med planker i køkkenet også

Billedet viser med en anden farve i køkkenet for og prøve og se hvordan det vil se ud med andet gulv i køkkenet men stadig med planke gulv i stue/gang
Her der så et billede foreslag til de 2 kommentarer der er kommet endnu, er det sådan i mener ?



Venligst kommenterer hvilken plantegning med form af gulv du syntes bedst om :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide det 3. nederste billede, men jeg ville vælge at lægge køkkengulvet uden den skrå streg fra hjørnebordet og over til gangen. Personligt synes jeg, at det bliver pænest, når plankerne følger husets længde.

    SvarSlet
  2. Jeg syntes at det 2. sidste billed er rigtigt flot kan godt lide når det er over det hele, men det var jo ikke det bedste i køkkenet, men måske det kan gå med det lakerede der ude vi må have det undersøgt. men ellers som Lærke skriver med at det ikke skal gå skråt men bare stoppe der lige ved bordet det ville gøre at forskellen ikke var så markant..

    SvarSlet
  3. Ja nemlig lige nøjagtig sådan jeg tænkte,det syntes jeg vil blive rigtigt godt.
    Sara

    SvarSlet
  4. jeg er mest til
    http://4.bp.blogspot.com/-2wfp7qGU7IE/Tl955P5VYDI/AAAAAAAAACo/C3vQbMx_Qh0/s1600/hentCachePlantegning8.JPG

    SvarSlet