torsdag den 24. november 2011

Huset under min November hjemme periode part 2

Det gode ved at jeg startede på og gøre soveværelset i stand inden jeg tog ud er, at nu er det færdigt.
Der er kommet nyt loft op alle væggene er fuld spartlet og gulvet er rettet så det nu næsten er i vatter, så er der kommet nyt gulvtæp på fra BT gulve, de har en masse restpartier af tæpper så der fandt jeg en i alt deres gede marked. Så er der kommet et 217x203x57 garderobeskab ind med skydelåger fra Ikea, følte ikke lige pengepungen var til og gi over 10.000 kr for et godt garderobeskab. Så købte jeg også 2 kommoder så der rigtig er plads til en masse tøj jeg ikke kender til jeg har.
Så er min gamle seng kommet ind og der er kommet speciel tapet på ende væggen og i loftet er der malet en 15 cm bort som passer til den lyseblå farve i det specielle tapet. Alt i alt et flot værelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar